torsdag, maj 07, 2009

Solstolsläsning

Insåg att det snart är sommar. I min värld är det liktydigt med att läsa pocketböcker i solstolen. Bara ligga i stolstolen utan någonting att göra fixar jag inte. Rastlöshet tror jag det kallas.

Alltså langade jag in en beställnings hos AdLibris i dag:

• ”Dödens änglar: Den sanna historien om världens mest fruktade kriminella MC-gäng” av Sher & Marsden

• ”Blackwater: Världens mäktigaste privatarmé” av Jeremy Scahill

• ”Mahatma! Eller konsten att vända världen upp och ner” av Zac O’Yeahs

• ”Skippers morgondrinkar: Din bästa start på dagen” av Anna & Olof Skipper

Återstår nu att köpa en blender innan Anna Skippers drinkbok landar i brevlådan. Några tips på modeller?

2 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Seriöst? Anna Skipper? Blackwaterboken skulle jag däremot gärna läsa.

Teskedsgumman sa...

Skipper är min husgud!