torsdag, maj 21, 2009

Mixer med plastkanna


Nu har jag gjort det. Nu har jag beställt en alldeles egen mixer. Det bidde en med plastkanna från OBH Nordica hos Elgiganten. Himla synd att den inte fanns i en butik nära mig. I stället blev det till att hosta upp 59 kronor för frakten samt vänta ett par dagar på leveransen.

Håll tummarna för att jag inte ångrar köpet!

Hade egentligen tänkt köpa en mixer med glaskannan från OBH Nordica. Men vänner varnade mig för att glaset lätt spricker vid diskning i hett vatten på den modellen som jag ville ha. Sådan skit vill man ju inte köpa.

Räcker med att jag har varit med om att kaffebryggare har gått sönder på grund av spänningar i glaskannan.

2 kommentarer:

Fillis sa...

Snygg

Teskedsgumman sa...

Tyvärr funkar den dåligt. Klarar inte ens av att mosa en kikärta.